http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Dator problem....

Hej jag har haft en del problem med min bärbara dator så är tvungen att sitta vid den jobbiga stionära datorn (vilket rikemans problem haha), hatar tangenterna på den här datorn det blir svårt med långa naglar:P, har varit tvungen att plugga om det mesta av allt jag har kämpat med:( men får väl skylla mig själv som inte har sparat nått på ett usb-minne eller mejl men man lär sig, så från och med nu ska jag spara allt på nått annat ställe så de slipper gå förlorat helt. Så jag har varit ganska upptagen med alla skoluppgifter jag blev tvungen att göra om därför har jag inte bloggat så mycket, men nu är jag tillbaka igen bra va? haha :)                                     ♥.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar