http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Min Kväll<3

Hej! jag var nyss ute på en promenad med hunden (Big) som jag är hundvakt åt tills imorgon kväll. Har haft
honom lite då och då i 3år nu, han är en jätte mysig och snäll liten vovve:)


Big:)

Nu ska jag plugga en hel del hehe det är så himla mycket nu innan jul men det är så skönt när det är klart :)
Så nu har jag städat och fixat en mysig stämning i mitt rum, jag kan verkligen inte konsentrera mig när det är
stökigt och fult, jag älskar att fixa i rummet och ha rent och snyggt. När mamma kommer sen så ska vi
övningsköra, jag ska åka och sola solarium hehe det är så tråkigt att vara blek, jag vet att solarium inte är så bra
men så länge man inte överdriver så är det okej tycker jag. sen ska jag bada och ha ansiktsmask, måste också
tvätta mina sminkborstar, det brukar jag göra varje söndag, huden blir renare och borstarna håller längre.



Mys<3

Ha en trevlig kväll kram♥!

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar