http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


God morgon<3

Hej nu är min blogg tillbaka igen, I helgen har jag mest varit hemma, min pojkvän är här♥  Har haft Tayson både igår och idag så det blir en hel del promenader i snön, men det är roligt iallafall för Tayson, jag älskar naturen så länge det inte är över 10- grader ute hehe. Älskar snön nu är det verkligen jul stämmning precis som det ska vara:)

Idag ska jag till min kusin Nelly som fyller 2år Grattis!♥
Ska också försöka hitta någon praktikplats för direkt efter jullovet ska vi ha praktik i 2 veckor.
Sen så ska jag bara mysa med min Älskling innan han åker hem idag:(

Ha en bra dag Kramar♥!




Snö:)






Vinter♥








Kommentarer

Postat av: snygg bakrund älskling!
Datum: 2009-12-24 @ 03:41:57





Kommentarer

Postat av: Bellezza
Datum: 2010-01-23 @ 11:27:20

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram




Kommentarer

Postat av: sara
Datum: 2010-01-25 @ 16:28:02

mysigt ^^




Kommentarer

Postat av: Anonym
Datum: 2010-02-07 @ 13:23:05

HejHej! Snygg blogg :P Vad ska du göra idag då??




Kommentarer

Postat av: tina
Datum: 2010-03-09 @ 20:00:55

nice blogg, allting bra med dig? kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar