http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Handkräm<3

Igår när jag fixade mina naglar köpte jag en ny handkräm. Mina händer blir lätt väldigt torra under vintern och det
är ju inte snyggt så det är viktigt att man smörjer in händerna ofta för att hålla dem återfuktade och fräscha:)




Handkrämen är från märket O.P.I och köpt på Hair&beauty i Örebro, den är väldigt effektiv och skonsam mot
händerna och doftar jätte gott, det finns flera olika dofter, jag valde Rasberry vilket är min personliga favorit.

30 ml kostar 50:-






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar