http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Inredning♥

För några dagar sedan hämta jag ut ett paket som min mamma köpte till mig ifrån Haléns
det innehöll lite inrednings prylar som jag ska ha när jag flyttar hemifrån. Jag tycker det är bra att köpa på sig saker som är bra att ha i hemmet nu redan innan man ens vet vart man ska flytta eller när man ska flytta, men jag är 18 nu och har inga planer på att bo hemma så länge till. och det är ju bra om man förbereder att köpa saker som är viktiga att ha i sitt hem så man inte får panik sen när man står i sin tomma egna lägenhet och det fattas en massa saker man inte tänkte på, för det är massor med små grejer som man inte tänker på nu när man bor hemma men som är viktiga i ett hem.  Samtidigt som jag älskar inredning och för mig är det viktigt att ha ett snyggt och stilrent hem.



Från Haléns:


Handukar 10-pack i olika storlekar 199:-  Rosa.  Finns även i flera färger.


Handukar 10-pack 199:-  svarta


Gradinstång med fransk lilja 179:-   Passar mig perfekt:)















Kommentarer

Postat av: YOU SO FLY
Datum: 2009-12-15 @ 20:38:55

HOT DAMN!

galet snyggt med liljan Grattis Älskling!

Finaste smaken Luv It ) :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar