http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Jul klänningen!

Så jag har letat ett tag nu efter en fin röd klänning, men har bara hittat en massa överdrivna konstiga röda klänningar men nu hitta jag en enkel och bra klänning som sitter perfekt. Var på posten igår och hämtade den.
Det blir även fint att sätta ett svart skärp i midjan men blir jätte fin som den är också:).




Från Ellos 199:- (med avtagbara axelband)






Kommentarer

Postat av: Reventon
Datum: 2009-12-15 @ 20:45:51

skitsnygg baby! längtar att få se den kurva på din kropp jaine längtar att få se dig i klänningen om du nu inte förstod vad ja mena ;*)




Kommentarer

Postat av: ahline!!
Datum: 2009-12-20 @ 17:10:05

hihi, as fin blogg sofia! ja saknar dig :)

hoppas du får en underbar jul. puss <3




Kommentarer

Postat av: Josefin
Datum: 2009-12-24 @ 14:48:59

Super fin :) hoppas att du får en fin jul :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar