http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Onsdag 2 dec<3

Hej, jag var inte i skolan idag, hade så ont i huvudet när jag vaknade, men är bättre nu, har suttit hemma och pluggat en hel del och var som valigt ute med tayson, kollade på andra avenyn för en stund sen, älskar det programmet hihi så spännande:P. Nu ska jag städa en stund sen ta ett långt härligt bad, för det är ju såå kallt ute, sen kommer min älskling lite senare♥ Kommer eventuellt hämta ut ett paket sen från haléns med lite söta saker i (spännande) hihi:)

Kram!♥

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar