http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Fredag 27 nov<3

Hej! är hemma, väntar på mamma sen ska jag åka och gå ut med tayson om en liten stund, sedan ska vi åka till jysk har sett lite snygga saker som jag ska köpa där:) Måste städa idag, gjorde aldrig det igår hehe. Ikväll kommer min älskling, längtar verkligen♥. Ska eventuellt vaccinera mig mot den nya influensan idag men är lite osäker på om jag vågar, man har ju hört så mycket snack om att det inte alls är så bra, men många i släkten har gjort det så jag ska väl också, vill ju absolut inte få svininfluensan.

Ha en bra dag<3.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar