http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Fredag 11 dec

Hej har inte kunnat blogga för att det har blit något fel med min bärbara dator, så jag får använda den stationära nu vilket är jätte jobbigt, ber om ursäkt för dålig uppdatering har varit vaken hela natten och pluggat om en massa uppgifter som fanns på den andra datorn och de går inte att komma åt de så jag var tvungen att göra om allt vilket har tagit en massa tid, det är mycket som ska va inlämnat nu innan jul. Har varit ute med Tayson och ska snart sova är sjuukt trött nu. 

Hörs ikväll kramar!♥




Kommentarer

Postat av: Zarah-Lou
Datum: 2009-12-12 @ 22:50:36

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig. :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/




Kommentarer

Postat av: REA!
Datum: 2009-12-13 @ 00:39:21

Du är stark det vet DU Du kommer att lyckas det vet JAG ;)...DU ÄR BÄST !!

;)

jag är där för dig älskling! mitt liv är ditt liv nu och för evigt.... och vet faktat att du har en Man vid din sida som dyrkar den

marken du går på.... och Alltid vaktar din rygg i vått å torrt ;) vad det än skulle vara så bryr jag mig inte om nåt alls!

ska göra allt för din lycká och trygghet.

(Förstår du?) förutom det är du så god och omstänksam och brinner inom modevetande Lycka till med din blogg jag har fullfötroende att andra kommer upptäcka alla dina fina egenskaper och din stilfina smak

Mot nya generationen du är på väg

Älskar det det du gör, fortsätt med det ..

Älskar dig Din 4 evigt Mohamed







Kommentarer

Postat av: REA HAHa
Datum: 2009-12-15 @ 20:42:01






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar