http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Måndag 7 dec

Hej ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, jag har haft mycket att göra. Jag har
pluggat en del och så varit ute med Big som jag är hundvakt åt sen gick jag en lång
skogspromenad på 2 timmar med Tayson trots allt regn men det var skönt att få
röra på sig ordentligt och få frisk luft och Tayson älskar att springa runt och nosa i skogen hihi.

Nu har jag druckit varm choklad och ska snart sätta mig och plugga en stund.
Bloggar igen när jag är klar<3.





Tayson<3



Det var Tayson det!



Lilla Big<3






Så det var Big också<3  så nu har ni fått se lite bättre hur hundarna ser ut<3






Ha det bra  Kram♥!





Kommentarer

Postat av: Ingrid
Datum: 2009-12-07 @ 20:10:35

Snygg blog. Kolla in min :)
URL: http://ingride.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar