http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Tisdag 1 dec<3

Hej, har inte kunnat blogga idag, har haft så mycket att göra, Har pluggat jätte mycket och vart ute med tayson 2ggr hihi han blev jätteglad, övningskörde idag igen och det gick jätte bra, jag fickparkerade :) på kvällen körde jag med mamma till mat affären hehe hon blir så rädd när jag kör men jag kör väldigt lungt. Nu sitter jag och kollar lite på desperate houswives med min älskling♥ Måste kolla på andra avenyn sen också brukar kolla på internet. Var även och köpte lite julklappar idag hihi men visar inget av det här, så ingen ser för då blir det ju ingen överaskning:P


Mamma köpte en choklad kalender till mig va söt♥

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar