http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Favoriterna<3

Min nya jacka, älskar den den sitter perfekt och är varm köpt på zara 799:-





Mina söta mys tofflor så otroligt sköna, kosta 149:- köpta på en liten underkläds butik här i örebro
vet inte vad den heter den ligger iallafall på köpmangatan.

Nagellack av märket O.P.I dom är jätte bra och håller mycket längre än andra nagellack dom mörkröda är mina favoriter nu på hösten/vintern, finns att köpa lite här och där, b.la på KICKS kostar c.a 140:- /st





Kommentarer

Postat av: Ahline
Datum: 2009-11-24 @ 19:24:49

jackan var sjukt snygg & den sitter nog ännu bättre på!& dom där nagellacken är svinbra.

sitter bra och räcker länge!

hoppas allt är bra med dig kusinen.

puss <3
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar