http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Kväll<3

Hej! Nu börjar det verkligen bli kallt ute:( Men då är det ju extra mysigt att vara inne och kolla på film med min älskling. Köpte två varma kaffe latte till oss förut för att pigga upp en trött söndag. Idag är det ju första advent och det är ju så mysigt nu med allt julpynt:) tänkte ha en helt riktig julgran inomhus i år hehe, undra vad min lilla katt tycker om det, han har aldrig haft en julgran förut han kommer säkert försöka fånga alla julgranskulor hihi♥

 


Mums♥


Snart jul :) <3.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar