http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Måndag 30 nov<3

Hej! Vaknade för en stund sen, ska till skolan snart, börjar kl 13.00 så skönt hehe. Det gick riktigt bra att övningsköra igår körde igenom hela stan:) körde ju ganska sent så det var inte så mycket bilar ute, så nu är jag laddad inför min körlektion idag. Ska som vanligt ta ut Tayson idag hihi hoppas det slutar regna:) Nu ska jag börja sminka mig och sen väcka min älskling♥

Ha en bra dag<3.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar