http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Söndag 29 nov<3

Hej! Vaknade för ett tag sen, nu känns det verkligen att det är jul snart, så mysigt:). Hade jätte trevligt igår, jag och min älskling var på efesos och åt, blev så mätt så jag somnade så fort vi kom hem hehe. Idag ska jag plugga en del och sen övningsköra med mamma för imorn har jag körlektion, älskar att köra bil det är så kul:). Annars ska jag bara ta det lungt idag det är ju söndag och då ska man bara vara.

 


Min favorit mat:) Filé Mignon<3 Mums:P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar