http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Tisdag 24 nov!

Hej nu har jag börjat skriva lite här igen. Har nyss vaknat och är jätte pigg ska till skolan sen men börjar inte förens kl 10, det är skönt att vakna tidigt och ändå vara pigg inte ofta man är det, ska passa på att göra en ordentlig frukost nu när man har tid men kommer ändå inte orka äta allt jag tänkt haha. Idag ska jag till skolan slutar ganska tidigt sen ska jag gå ut med en hund som jag hjälper till att gå ut med så ofta som möjligt, det är ett perfekt extra jobb om man älskar hundar som jag, Hunden är en blandras hane på 9 månader han heter Tayson och är en jätte fin, pigg och glad hund:).







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar