http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


Dagen<3

Hej nu har jag kommit hem, har haft en jätte mysig dag, Jag och älskling var först ute med tayson efter det så gick vi till pizza planet och åt en buffé det blev andra dagen med pizza hehe men orka bry sig jag går ändå inte upp i vikt hihi:P Efter det åkte vi till Örebro mässan och vaccinerade oss hihi det gick bra gjorde inte alls ont fast att nålen var jätte lång men jag kollade aldrig förens efteråt. Sen åkte vi tillbaka till stan jag fick en nalle av älskling för att jag var så duktig och tog vaccinet hehe han är så söt♥ Och så vann vi 50 kr på triss♣ haha inte mycket men nånting:) Efter det så tog vi en jätte mysig fika på ett mycket litet café bakom Krämaren.
Så nu är vi hemma vi ska kolla på nån film och bara ta det lungt<3

Mums<3


Jätte fint mys café<3


Kaffe&Pralin heter det, det ligger bakom krämaren<3.


Mums♥


Min söta nalle från älskling så jävla sööt♥


Kram♥!





Kommentarer

Postat av: Ahline
Datum: 2009-12-05 @ 23:13:23

din blogg är bra och ja kollar dagligen!

lägg ut någon bild på din man sofia ;)!

haha :D<3
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar