http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg
Sofia<3
Min profilbild

Sök i bloggen

Senaste inläggen
» Tillbaka!!!!
» God morgon<3
» Jul klänningen!
» Inredning♥
» Dator problem....
» Fredag 11 dec
» onsdag 9 dec
» Mys♥
» Trendigt!
» Vem bär den bäst?
» Dagens låtar♥
» Tisdag 8 dec
» Reklam...
» köpte ...
» Min Kväll<3
» Måndag 7 dec
» Godnatt<3
» Handkräm<3
» Hemma igen<3
» HUNGRIG!

Kategorie
» Allmänt
» Kändisar<3
» Music<3
» Shopping<3
» Skönhets tips<3
» Veckans recept<3

Sofia<3


onsdag 9 dec

Hej idag har jag bara varit hemma mår inte alls bra så jag har inte gjort så mycket mer än att tagit hand om Tayson
och hämtat ett paket, så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, var nyss ute på en uppigande promenad med
Tayson så jag mår lite bättre nu, ska värma mig med en kopp varm choklad framför datan/tv:n.

Paketet jag hämtade är ifrån Halens och jag kommer visa innehållet senare:)

Kramar♥!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Reklam

Reklam

Länkar